sobota, 7 lutego 2015

wystawa:
Dyplomy 2014
CSW Toruń
Wernisaż odbył się: 6 lutego.

Z wielkim przejęciem byłam wraz z najbliższymi na otwarciu wspomnianej wystawy, ponieważ znajdowała się tam moja praca artystyczna, w którą włożyłam tyle serca i zaangażowania. Mogę spokojnie napisać, że jestem szczęśliwa. Spełniło się jedno z moich marzeń :)

Wystawę można oglądać do 24.02.2015r. natomiast 25.02.2015r. o godzinie 14.00 odbędzie się finisaż połączony z rozdaniem nagród i wyróżnień za najlepsze dyplomy.

O tym mówią:
CSW Toruń
CSW facebook
Radio PiK





























2 komentarze:

  1. Gratulacje!!!! :) Szkoda, że nie mogłam być na wernisażu...
    Jak pamiętam co co widziałam kiedyś ( ten fragment dyplomu co rysowałaś, to zapowiadał się rewelacyjnie!!)
    Sądzę, że i tak na żywo wygląda lepiej niż na zdjęciach :)
    Przyjemne te kropki w tle na blogu!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że dużo ludu było! to bardzo dobrze!

    OdpowiedzUsuń